Reklamacja:

    • Wszystkie towary w sklepie internetowym Z Buta są objęte 24miesiączną gwarancją.
    • Reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie ustawy z 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 141 poz.1176).
    • Gwarancja na towar obejmuje tylko wady fabryczne, a nie te wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru jak np. rozerwanie, przemoczenie, konserwacja produktu niezgodnie z dołączoną instrukcją.
    • Aby dokonać reklamacji towaru należy dostarczyć go do sklepu wraz z dokładnym opisem wady oraz danymi zwrotnymi (adres i telefon dokonującego reklamacji).
    • Reklamowany towar musi być czysty!
    • Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dołączenie do towaru dowodu zakupu (paragon lub faktura).
    • Od dnia otrzymania towaru rzeczoznawcza zastrzega sobie termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Po upływie tego terminu zostaniesz poinformowany o decyzji.
  •  

Procedura zwrotu:

    • Masz prawo do rezygnacji z zakupionego towaru w sklepie zButa bez podawania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki,
    • Zwracany towar nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania.
    • Towar musi posiadać metki oraz oznaczenia producenta oraz oryginalne opakowanie.
    • Do zwracanego towaru musi zostać dołączony dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.
    • Towar należy odesłać na adres: Tarasy Zamkowe, Sport Factory, Al. Unii Lubelskiej 2, 20 – 108 Lublin
    • Po spełnieniu wyżej opisanych warunków pieniądze za produkt zostaną odesłane na wskazane przez Klienta konto w ciągu 7 dni.